Моніторинг якості освіти — це система послідовних і cистематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях, у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності), встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.
Моніторинг проводиться відповідно до таких принципів:
систематичності та системності;
доцільності;
прозорості моніторингових процедур та відкритості;
безпеки персональних даних;
об’єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;
відповідального ставлення до своєї діяльності суб’єктів, які беруть участь у підготовці та проведенні моніторингу.
відповідно до законів України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту», Положення про моніторінг якості навчання та якості освітньо-професійних програм Лисичанського гірничо-індустріального фахового коледжу, інших нормативних документів.